dilluns, 19 d’octubre del 2015

Com sóc jo


-Em dic Roger Aribau, tinc 15 anys i sóc de Granollers. Vaig néixer el 9 d'agost del 2000 i sóc independentista. Sóc un noi molt extrovertit i tímid a la vegada, també sóc molt sociable.

-Faig waterpolo a les piscines municipals de Granollers des de 4t de primària. Jo entreno unes 14 hores setmanals i jugo un partit cada dues setmanes. Aquest any som una generació que tenim possibilitats de ser campions de Catalunya i participar en el campionat d'Espanya.

De gran vull ser programador informàtic, i especialitzar-me en programació de videojocs, perquè des de petit sempre m'han agradat tot aquest món tecnòlogic. El meu cantant preferit és un noi escocès anomenat Ed Shereen, m'agrada en especial la cançó "Thinking Out Loud". M'agrada l'estil pop, dubstep, nightcore...

La meva afició és jugar a videojocs, en especial a un anomenat League of Legend.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada